Recensie: Bubbels – Katie Agnew

BubbelsJasmine staat op het punt om te trouwen met haar verloofde, een beroemde voetballer. Door haar droomhuwelijk kan ze eindelijk haar armoedige verleden achter zich laten. Maar laat het verleden haar wel met rust? Lila heeft alles opgegeven om haar huwelijk te laten slagen. In ruil daarvoor heeft ze een wereldberoemde acteur als man, twee geweldige kinderen… en een gebroken hart. Het enige wat Maxime wil is een ring aan haar vinger. Ze is drie keer gescheiden, maar nog steeds verliefd op de gedachte dat ze iemands vrouw kan zijn. Maar jaagt ze niet de verkeerde droom na? En Grace? Zij zit achter een sappig, onthullend verhaal aan en is op jacht naar een primeur die haar doorbraak kan betekenen. Ze moet alleen nog even Londen verruilen voor het broeierige Marbella… Vier vrouwen met ieder een eigen verhaal. In deze explosieve zomer in Marbella waarin de glamourvrouwen aanschurken tegen Russische miljonairs en waarin maffiabazen gezellig met Hollywoodsterren feesten, zal het niet lang duren voor de waarheid aan het licht komt. Want in liefde en oorlog is alles geoorloofd…

Koop dit boek op bol.com


Dit boek heb ik gelezen op aanraden van een vriendin. Ik ben direct begonnen met lezen, maar het duurde even voor ik in het verhaal zat. Er waren veel verhaallijnen, met verschillende personage’s. Dit maakte het ingewikkeld, waardoor ik regelmatig een pagina terug opnieuw moest lezen om te weten te komen over welk personage het ging.

Toen ik eenmaal in het verhaal zat, vond ik het echter een heel goed boek. Ik kon niet stoppen met lezen. Ik vond het een heel interessant verhaal, met een spannend kantje aan.

Dit boek krijgt van mij, ondanks het moeilijke begin, toch een mooi cijfer.

7/10

Geef een reactie

