Filmrecensie: Boyhood

Boyhood (2014) PosterIk had al veel lovende recensies gelezen over de film ‘Boyhood’.

In de film wordt het leven van de jongen Mason weergegeven van zijn 5 tot 18 jaar.

Het verhaal op zich vond ik heel leuk en interessant. Ik vond het een leuk idee om een jongen zijn jeugd- en tienerjaren weer te geven in één film. 

Ik vond dat de film leuk begon, de acteurs speelden goed. Voor Mason vond ik geweldig. Toch ben ik niet zo enthousiast over deze film. De film duurt 166 minuten en toch gebeurd er praktisch niets spannends gedurende heel de film. Naar mijn mening was het verhaal zeer langdradig, op het einde van de film zat ik mezelf gewoon te vervelen.

 

Het was niet echt een film die me aansprak, maar omdat ik het idee achter de film wel goed vond, geeft ik toch nog 4 punten.

4/10

One thought on “Filmrecensie: Boyhood

Geef een reactie

