De nom nom nom-TAG

Op de blog http://liveloveandbooks.wordpress.com/ kwam ik deze tag tegen, ik vond hem heel leuk aangezien ik dol ben op eten (wie niet? 😉 ) en bakken.

Wat vind jij lekker wat iedereen vies vind, en andersom?
Ik lust absoluut geen frietjes, terwijl iedereen er volgens mij wel dol op is. 

Andersom vind ik moeilijker, daar kan ik niet direct een antwoord op geven.

Wat kook jij het liefst (en veel te vaak)?
Ik maak het liefst ovengerechten met veel groentjes.

In welk restaurant zou je het liefst elke dag willen eten?
Elke dag in hetzelfde restaurant eten? Dat is niets voor mij, ik eet niet graag twee keer na elkaar hetzelfde.

Als er een broodje naar je vernoemd zou worden, hoe zou deze dan heten en wat zou er op zitten?
Broodje Lise, een pitabroodje met gesmolten kaas en warme tomaat, heerlijk!

Deel een handige kooktip:
Ik denk niet dat ik een kooktip heb die nog niet iedereen kent.

Wat staat er nog op je food baking bucket list?
Macarons, quiche en nog veel meer lekkers.

Zelf koken/eten bestellen/buiten de deur eten?
Zelf koken natuurlijk, ik vind het geweldig om in de keuken te staan knoeien. 🙂

Ben je ergens allergisch voor?
Neen, gelukkig niet.

Wat is je food obsessie van de afgelopen tijd/dagen/weken?
Mango, met dit warme weer kan ik deze heerlijke vrucht blijven eten.

Wat is je favoriete toetje?
Ik heb niet echt een favoriet toetje. Als het maar lekker zoet is, dan vind ik het goed. 🙂

Geef een reactie

