The summer tag

Deze leuke tag zag ik voorbijkomen op de blog van Lobke.

1. Hoe lang heb je al vakantie? 
Ik denk dat ik nu ongeveer zes weken vakantie heb.
 
2. Is de zomer je favoriete seizoen? 
Neen, ik hou wel van heel het idee van de zomer, maar kan jammer genoeg niet goed tegen de warmte. Ik hou dus meer van de herfst of de lente, wanneer je met een jas of trui moet rondlopen.
 
3. Wil je deze zomer bruin worden en/of vind je het leuk? 
Ja, natuurlijk. Ik ben van nature heel wit, dus ik hoop dat ik hier in Kreta toch een mooi kleurtje kan krijgen.
 
4. Wat is je favoriete zomer activiteit?
Zwemmen, in de tuin, in de zee of in het zwembad van het hotel, dat maakt me allemaal niet uit. Als ik maar kan zwemmen in de zomer. Doordat ik niet goed tegen de warmte kan, is deze verfrissing altijd zeer welkom. Ik voel me ook altijd veel beter in het water, dan op het land. Dat zal aan mijn sterrenbeeld liggen, ik ben een visje. 😉
 
5. Wat is je favoriete ijs smaak? 
Deze vraag vind ik moeilijk. In mijn favoriete ijskraam aan zee neem ik altijd dezelfde smaak, namelijk cuberdon. Op andere plaatsen neem ik dan weer telkens een andere smaak.
 
6. Veranderd je stijl en/of haarstijl tijdens de zomer? 
Neen, niet echt. Ik begin natuurlijk wel zomerse kleding te dragen, maar voor de rest verandert mijn stijl eigenlijk niet.
 
7. Wat is je favoriete vakantie plaats?
Een zwembad, zoals jullie uit vraag 4 al hadden kunnen afleiden. 🙂
 
8. Wat is je favoriete zomerliedje? 
Momenteel is dat ‘I see fire’ van Ed Sheeran.
One thought on “The summer tag

Geef een reactie

