Recensie: Weet wie je date – Rachel Gibson

Adele Harris heeft geen idee! Ze heeft inmiddels zoveel mislukte dates gehad, dat ze ervan overtuigd is geraakt dat ze vervloekt is en gedoemd allen te blijven. Hoe kan het anders dat elke man met wij zij op date gaat zijn verstand én zijn manieren lijkt te verliezen? Voor Adele is het duidelijk: het kan in ieder geval niet meer erger worden…
Maar als zij haar zus na een gestrand huwelijk van mentale bijstand gaat voorzien, en haar jeugdliefde Zack tegen het heerlijke lijf loopt, komt ze erachter dat het wél erger kan. Véél erger…

Koop dit boek op bol.com


Wat een geweldig boek was dit weer! Het was de eerste keer dat ik een boek las van Rachel Gibson, maar ik ben direct verkocht. Ik weet zeker dat ik nog veel boeken van haar zal verslinden.

Rachel Gibson heeft in dit boek de aspecten humor, romantiek, erotiek,… voldoende afgewisseld.

Het boek leest zeer vlot en is een echte aanrader.

Toen ik op de cover ‘Zwoel… en zinderend sensueel’ zag staan, was ik bang dat er iets teveel erotiek aan te pas zou komen. Dit was echter niet het geval. Het kleine deeltje erotiek dat hier in te pas komt, hoorde echt bij het verhaal. Het stoorde me niet en zorgde er zelfs voor dat ik nog meer van het boek ging houden.

Bij de eerste pagina’s van het boek kreeg ik een raar gevoel. Rachel Gibson begint haar boek meteen door te schrijven over de dood van één van de personages. Langs de ene kant had ik de neiging om het boek direct terug aan de kant te schuiven, maar langs de andere kant wou ik toch ook verder lezen.

Dit is niet echt een minpuntje, want naarmate ik verder las, begon ik het begin steeds meer te appreciëren en te begrijpen.

Ik geef dus een fantastische score, voor dit fantastische boek.

9/10

One thought on “Recensie: Weet wie je date – Rachel Gibson

Geef een reactie

